כוורת דבורים

טיפול דרך עקיצות דבורים

טוב טוב נכון, זה לא קונבציונלי.. טיפול שעוקצים אותך? וזה כואב? לא נשמע לי.. אבל מה הרעיון מאוחרי זה?

קצת היסטוריה- הטיפול הראשון בעקיצות דבורים מתועד לשנת 3000 לפנה"ס הטיפול היה ידוע בסגולותיו לרפא כאבי ראש, כאבי מפרקים, בעיות עור ועוד.

בעוקץ של הדבורים יש רעל שמוחדר. הרעל מורכב מחומצות אמינו, מולקולות ביולוגיות פעילות, אנזימים שיש בהם תכונות אנטי דלקתיות, מגביר כאב (נגיע בהמשך למה זה טוב) ומזרז התאוששות.

הטיפול אובחן כאפקטיבי למחלות הבאות: פרקינסון, אלצהיימר, מחלת ניוון שרירים (ALS), פסוראסיס ועוד.

אז אחרי קצת היסטוריה ועובדות בואו ניגש לתאכלס-

עקיצות הדבורים גורמות להנעת צ'י (אנרגיה). הגוף מזרים בבת אחת הרבה אנרגיה למקום העקיצה ומשחרר לשם חומרים העוזרים לו להתגבר על הרעל, זאת אומרת- אם יש לכם דלקת בכתף תוכלו להגביר את האנרגיה שהגוף שלכם שולח לשם דרך עקיצות דבורים. עכשיו, אם נעבור לרגע לרעיון של גוף-נפש ולקשר בין השניים, ניתן לחזק את הנפש דרך עקיצות במקומות מסוימים בגוף. קצת כמו דיקור סיני אבל עם תוספת, לא רק מחט גם רעל.

אבל רגע לפני שאתם ממהרים לעשות טיפול כזה, כדאי לציין שאולי זה לא הכי טוב לקארמה שלכם -כשדבורה עוקצת בני אדם היא בדרך כלל תמות בעקבות זאת.
העור שלנו יחסית עבה ולכן העוקץ של הדבורה עלול להתקע לנו בגוף ו(זהירות,תאור גרפי) להקרע מגוף הדבורה. ( כשהדבורה תוקפת חרק אחר ולא בן אדם היא תצליח לעקוץ כמה פעמים, זאת תודות למבנה הגוף ולמשטח העקיצה של החרק)
ובכל זאת צריך לזכור, הדבורה אינה עומדת בפני עצמה אלא היא חלק מכלל גדול ממנה, והכוורת תוכל להמשיך לתפקד כראוי גם בלעדיה. בנוסף, אם תהיו מספיק סבלניים, הדבורה תוכל לאט לאט להוציא את העוקץ מבלי למות.

בכל מקרה, זה בריא, זה כואב, וזה בא עם מחיר. 

נשמע כמו טיפול קונביציונלי לא?

היה מעניין? שתפו את הפוסט-